آسان ساز

شرکت آسان ساز با پشتوانه ی تجربه و حضور متخصصان صنعت بتن به منظور ایجاد انقلابی در شیوه های ساخت و تولید ساختمان به تولید قطعات پیش ساخته بتنی با مشخصات و استانداردهای روز دنیا می پردازد.

آسان ساز

شرکت آسان ساز با پشتوانه ی تجربه و حضور متخصصان صنعت بتن به منظور ایجاد انقلابی در شیوه های ساخت و تولید ساختمان به تولید قطعات پیش ساخته بتنی با مشخصات و استانداردهای روز دنیا می پردازد.

این شرکت با انجام آزمایش های متعدد بهترین کیفیت برای مواد اولیه را از معادن تحت مالکیت شرکت استخراج و با تکنولوژی و روش های پیشرفته علمی در سرعت، بهره وری، کیفیت و اطمینان در صنعت ساخت وساز پیشگام و پیشتاز است.

طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قطعات بتنی پیش ساخته

بتن پیش ساخته از سازه هایی است که دوام و کارآیی بالایی  دارد به همین منظور در اکثر صنایع از آن استفاده می کنند.

بخشی از این استفاده به ساخت سازه های تولیدی برای کشاورزی اختصاص دارد. 

نمونه هایی از این سازه های ساختمانی کشاورزی بتنی عبارتند از:
o عناصر برای موسسات پرورش جوجه های گوشتی و بوقلمون،
o محل پرورش خوک ها
o پناهگاه گاوها
o اصطبل های اسب سواری
o سینی های ذخیره سازی کشاورزی
o اتاق های دیگ بخار






  • آسان ساز بتن
  • ۰
  • ۰

ساخت لوله های بتنی

لوله های بتنی از جمله وسایلی هستند که در کاربردهای گوناگون نظیر: ساخت تونل ها ، فاضلاب و انتقال طوفان استفاده میشود.

استفاده از لوله های بتنی در پروژه ها مقرون به صرفه بوده و انعطاف پذیری لازم برای کاربردهای گوناگون را دارد.

در آمریکای شمالی، لوله بتونی از قرن نوزدهم به طور گسترده در سیستم های زهکشی و فاضلاب بهداشتی استفاده شده است.


  • آسان ساز بتن
  • ۰
  • ۰

از این قطعات برای استفاده در محوطه ها استفاده می شود.

این نوع دیوارها دارای مزیت های بسیاری است از جمله:

1) بتن نمی سوزد و در مقابل آتش سوزی و سایر بلایای طبیعی مقاوم است.

2) انعطاف پذیری بالایی دارد و به هر شکل و قالبی می توان آن را ساخت.

3) پایداری بالایی دارد اگر ایمنی در آن رعایت شود

4) حشرات موذی در آن راه پیدا نمی کنند و دچار آسیب نمی شوند.

5) قیمت مناسب





بتن پیش ساخته، مستحکم و پایدار

  • آسان ساز بتن
  • ۰
  • ۰

مزایا: 

  • کم شدن هزینه ساخت وساز
  • اندازه گیری دقیق به دلیل ساخته شدن در کارخانه
  • کمترین تولید زباله را دارد
  • استحکام و دوام فوق العاده

  • عدم وجود تنوع زیاد

نتیجه گیری : با بررسی موارد بالا متوجه می شویم که مزیت های استفاده از بتن پیش ساخته به مراتب نسبت به معایب آن بیشتر است.
















  • آسان ساز بتن
  • ۰
  • ۰

سیستم های به کار رفته در ساختمان ، اساس یک ساختمان را تشکیل می دهند. این سیستم ها شامل عناصری مانند : دیوارها ، کف و سقف ، ستون ها ، پل ها و پله ها هستند .

همچنین عناصر بتن پیش ساخته برای دیوارها، کف و سقف با دیگر خدمات ساختمان یکپارچه می باشد.دیوارهای پیش ساخته بتنی به طور عمده از کف تا سقف تولید می شوند . کف و سقف در عرض و طول خاصی تولید می شود و با توجه به حداکثر اندازه های مجاز برای حمل و نقل و همچنین نیازهای زیبایی شناسی طراحی و اجرا می شود.
• مقایسه روش های ساخت بتن در محل و پیش ساخته چگونه است؟
در روش تولید بتن پیش ساخته ، محصولات تولید شده در یک محیط با کیفیت بالا و با بهره گیری ازبهترین وسایل ساختمانی تولید می شوند از جمله : برق، لوله کشی ، گرمایش ، تهویه مطبوع و غیره .
سپس عناصر بتنی پیش ساخته به وسیله کامیون به محل ساخت و ساز منتقل می شوند و عناصر ساخته شده به طور جداگانه در محل مورد نظر جمع شده و به هم متصل می شوند. با استفاده از این روش می توان درهزینه نهایی کار صرفه جویی انجام داد .
علاوه بر صرفه جویی های انجام شده در هزینه ها از یک طرف ، انجام این کار دارای انعطاف پذیری بسیار بیشتری در مقایسه با طراحی و اجرای ساختمان ها در محل را برای سازنده دارد .
• معیارهای تصمیم گیری برای انتخاب یک سیستم و مصالح مناسب برای هر ساختمان چیست؟
معیارهای تصمیم گیری برای انتخاب یک سیستم ساختمان
هر نوع ساختمان نیاز به یک سیستم ساختمان متفاوت با عناصر ساختاری مناسب دارد.
ساختمان های صنعتی بر اساس ستون ها و پایه های آنها و یک سیستم ساختمان مسکونی با دیوارها و طبقه هاز، انتخابی مناسب برای یک ساختمان آپارتمانی است.
در ابتدای مرحله برنامه ریزی، لازم است برای تعیین انواع ساختمان ها جهت یافتن یک سیستم کارآمد ، نوع ساختمان تعیین شود. به غیر از نوع ساختمان ، شرایط آب و هوایی مانند: شدت باد ، احتمال شدن زمین لرزه ای ، درجه حرارت و غیره برای انتخاب یک روش درست به سازنده کمک کنند.
هر سیستم ساختمان دارای مقررات خاصی است که باید در نظر گرفته شود تا از آن به طور موثر استفاده شود. در برخی کشورها ، دستورالعمل ها را باید با توجه به روش ساخت بتن پیش ساخته تطبیق دهند و یا در اولویت قرار دهند.
• شرکت بتن پیش ساخته آسان ساز دارای تیمی منحصر به فرد ، حرفه ای و منصف می باشد.
به عنوان کارشناسان منحصر به فرد در زمینه تولید صنعتی از عناصر بتنی پیش ساخته ،
ما با توجه به ارزش های تجاری به وضوح تعریف شده کار می کنیم :
مشاوره معتبر یک ابزار مهم برای توسعه، حفظ و بهبود عملکرد و رقابت پذیری شرکت ها با هر اندازه است. مشاورین ما در شرکت بتن پیش ساخته آسان ساز به مشتریان خود متعهد هستند تا آنها بتوانند بهترین و ایده آل ترین راه حل را پیدا کند.

http://betonpishsakhte.com
  • آسان ساز بتن
  • ۰
  • ۰

بتن یکی مصالح ساختمانی است که به طور گسترده ای در پروژه های ساختمانی استفاده می شود و در جاهایی که دوام نقش کلیدی دارد به خوبی خود را نشان می دهد.مانند سازه هایی که می بایست وزن و بار ساختمان را تحمل کنند.

شرکت بتن پیش ساخته آسان ساز ، تولید کننده عناصر بتنی با کیفیت بالا و ماندگار می باشد که حتی در پروژه های ساخت و ساز چالش برانگیز نیز مورد استفاده می باشد.ما چندین سال تجربه داریم و فقط از مصالح ساختمانی که با دقت انتخاب شده باشند استفاده می کنیم که نتایج با کیفیت بالا را تضمین می کند.
عناصر بتنی پیش ساخته و سایر محصولات بتنی در محل تولید مناسب و مدرن ما تولید می شود.این عناصر ساخته شده و پس از اتمام کار در سالن های پوشیده شده است ذخیره می شوند که این کار تضمین می کند که عناصر در طول دوره ذخیره سازی خشک می شوند.
ما محصولات بتنی را برای طیف وسیعی از پروژه های ساختمانی مختلف می سازیم.عناصر بتنی پیش ساخته به دقت طراحی و ساخته شده اند تا متناسب با هر پروژه ای باشند.
• خانه های بتنی پیش ساخته برای تک خانواده ها چگونه ساخته و اجرا می شوند؟
شما می توانید یک خانه با دوام از عناصر بتنی تاثیر گذار و بادوام را با بتن های پیش ساخته داشته باشید.سازه های بتنی ، کارآمد و بادوام هستند به طوریکه می توانند برای مدت زمان بسیار طولانی دوام و ماندگاری خود را حفظ کنند. این سازه ها به آسانی نصب می شوند و همچنین در مقابل آتش مقاوم هستند. یک خانه ساخته شده با بتن پیش ساخته می تواند سال ها بدون آسیب مورد استفاده قرار گیرد و همچنین عایق قوی ای در برابر سر و صدا و رطوبت می باشد.
• تولید خانه ها برای تک خانواده ها چگونه است؟
این خانه با توجه به نیاز مشتری طراحی و ساخته می شوند. عناصر بتنی پیش ساخته را به عنوان یک بسته ارائه می دهیم که معمولا شامل قاب باربری برای خانه می باشد که نصب و مهر و موم شده است و سطوح خارجی دیوارها نیز به طور کامل تولید شده است.
داشتن سطوح مختلف و متنوع از بتن باعث می شود که خانه بتنی مامنحصر به فرد و دیدنی شود. ما همچنین می توانیم ساختارهای متناسب برای بالکن ها و عناصر بتنی که نیاز به ضد آب بودن را دارند مانند حمام را ارائه می کنیم.
ما در شرکت بتن پیش ساخته آسان ساز دارای ناوگان حمل و نقل پیشرفته ای هستیم که می توانیم سازه های ساخته شده خود را در سریع ترین زمان ممکن به نقاط کشورمان ایران ، انتقال دهیم و با بالاترین کیفیت ، سرعت و دقت در محل مشتری نصب کنیم.

همچنین می توانیم سازه های دلخواه مشتریان را مطابق با خواست و سلیقه آنها در شکل های متفاوت و با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و بسازیم.


فروش بتن


  • آسان ساز بتن
  • ۰
  • ۰

با تکنولوژی ساخت سیمان پیش ساخته مدرن می توانید از زندگی پایدار، با کیفیت و مقرون به صرفه لذت ببرید.

پناهگاه های ساختمانی یکی از ابزارهایی بود که انسان ها توانستند خود را با طیف وسیعی از اقلیمی های مختلف سازگار کنند و در همه نقاط دنیا ساکن شوند.

بتن اغلب اقتصادی ترین انتخاب می باشد. توانایی مواد آن برای مقابله با طوفان ها و گردبادها و هم چنین محافظت آن در برابر حشرات بسیار ارزشمند است. سازندگان  بتن را برای مقاومت آن در برابر آتش انتخاب می کنند.
استفاده از پانل های سیمان برای حمام های پیش ساخته ، آشپزخانه ها و اتاق های نشیمن ، کیفیت بسیار بالایی را تامین می کند و از نظر زمان و پول نیز در ساخت و ساز صرفه جویی انجام می دهد. سرمایه گذاران و مهندسان در سراسر جهان در طول دهه ها ، به سمت استفاده از ساختمان های پیش ساخته روی آورده اند . اجزای ساختاری استاندارد شده خانه های پیش ساخته بتنی،  در یک محل دور از ساختمان تولید می شوند و سپس به محل مونتاژ منتقل می شوند.
اگر به عنوان یک صاحبخانه ، می خواهید یک انبار داشته باشید که بتواند برای مدت بسیار طولانی برای شما کار کند و به طور چشمگیری ظاهر بیرونی خانه شما را بهبود ببخشد، بنابراین استفاده از پانل های سیمانی ممکن است برای خانه داران مناسب ترین و ارزان ترین انتخاب باشند.
• مزایای استفاده از سیمان کدامند؟
این قطعات توسط روش های صنعتی و در تعداد انبوه ساخته می شوند تا بتوان تعداد زیادی از ساختمان ها را در یک زمان کوتاه و با هزینه کم ساخت. در نیمه دوم قرن بیستم ، بسیاری از کشورها از سیستم های ساختمانی مختلفی استفاده می کردند تا بتوانند مسکن کم درآمد را برای جمعیت رو به رشد شهری فراهم کنند.
تحقیقات درمورد مزایای ساخت و ساز با سیستم بتنی پیش ساخته ، یکی از موضوعاتی است که به طورمرتب مطرح می شود و توانایی بالای این مواد در برابر شرایط شدید و متفاوت آب و هوایی بسیارمشهود است. همچنین کاهش زباله های ساختمانی نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از سیمان های پیش ساخته می باشد.
با تاکیدی که امروزه بر روی “ساختمان سبز” انجام می شود ، تکنیک های ساخت بسیار پیشرفته برای خانه های پیش ساخته بتنی ، می تواند پاسخی درست به نیازهای انرژی فعلی و آینده می باشد. خانه ها ، آپارتمان ها و ساختمان هایی که به صورت پیش ساخته تهیه می شوند را خود را می توان به سلیقه مشتری و با توجه به نیازهای او طراحی و ساخته شوند.
ما درشرکت آسان ساز ، تیمی حرفه ای متشکل از مهندسین مختلف از جمله : معماران برای برنامه ریزی ، طراحی ، ساخت فرم و فضا و محیط در اختیار داریم.
داشتن خانه ای طراحی شده ای که بتواند در برابر طوفان و سایر شرایط آب و هوایی ایستادگی کند و همچنین در مناطق ساحلی ، ایمنی و امنیت ساکنان آن بسیار مهم و ضروری است. سیستم های ساختمان پیش ساخته بتنی بسیار مقاوم در برابر طوفان هستند و می توان به خوبی برای مناطق ساحلی ِ مستعد طوفان و سیل به آنها اعتماد کرد.
همکاران ما در شرکت آسان ساز با تجربه و مهارت در مبحث بتن توانسته اند ، روش های جدید را در زمینه ساخت و تولید ساختمان ها و ساخت قطعات پیش ساخته از جنس بتن و همچنین با استانداردهای امروزی دنیا به مشتریان گرامی عرضه کنند.

http://betonpishsakhte.com
  • آسان ساز بتن
  • ۰
  • ۰

این قطعات توسط روش های صنعتی و در تعداد انبوه ساخته می شوند تا بتوان تعداد زیادی از ساختمان ها را در یک زمان کوتاه و با هزینه کم ساخت. در نیمه دوم قرن بیستم ، بسیاری از کشورها از سیستم های ساختمانی مختلفی استفاده می کردند تا بتوانند مسکن کم درآمد را برای جمعیت رو به رشد شهری فراهم کنند.
تحقیقات درمورد مزایای ساخت و ساز با سیستم بتنی پیش ساخته ، یکی از موضوعاتی است که به طورمرتب مطرح می شود و توانایی بالای این مواد در برابر شرایط شدید و متفاوت آب و هوایی بسیارمشهود است. همچنین کاهش زباله های ساختمانی نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از سیمان های پیش ساخته می باشد.
با تاکیدی که امروزه بر روی “ساختمان سبز” انجام می شود ، تکنیک های ساخت بسیار پیشرفته برای خانه های پیش ساخته بتنی ، می تواند پاسخی درست به نیازهای انرژی فعلی و آینده می باشد. خانه ها ، آپارتمان ها و ساختمان هایی که به صورت پیش ساخته تهیه می شوند را خود را می توان به سلیقه مشتری و با توجه به نیازهای او طراحی و ساخته شوند.
ما درشرکت آسان ساز ، تیمی حرفه ای متشکل از مهندسین مختلف از جمله : معماران برای برنامه ریزی ، طراحی ، ساخت فرم و فضا و محیط در اختیار داریم.
داشتن خانه ای طراحی شده ای که بتواند در برابر طوفان و سایر شرایط آب و هوایی ایستادگی کند و همچنین در مناطق ساحلی ، ایمنی و امنیت ساکنان آن بسیار مهم و ضروری است. سیستم های ساختمان پیش ساخته بتنی بسیار مقاوم در برابر طوفان هستند و می توان به خوبی برای مناطق ساحلی ِ مستعد طوفان و سیل به آنها اعتماد کرد.
همکاران ما در شرکت آسان ساز با تجربه و مهارت در مبحث بتن توانسته اند ، روش های جدید را در زمینه ساخت و تولید ساختمان ها و ساخت قطعات پیش ساخته از جنس بتن و همچنین با استانداردهای امروزی دنیا به مشتریان گرامی عرضه کنند.


قطعات بتنی


  • آسان ساز بتن
  • ۰
  • ۰

بتن یک ماده ضروری است. با مصرف سالانه حدود 21 تا 31 میلیارد تن بتن در سال 2006، بتن دومین ماده مصرفی روی زمین است پس از آب شناخته شده است.

جهان بدون بتن تقریبا غیر قابل تصور است! بتن مخلوطی از ماسه و … است که با یک اتصال دهنده متصل می شود. یک محصول بتنی پیش ساخته، با بتن ساخته می شود و بعدها، همراه با قطعات دیگر، بخشی از یک ساختار بزرگتر خواهد شد.
هنگامی که یک محصول بتنی پیش ساخته تولید می شود و روی آنها کنترل کیفیت انجام می شود ، محصولی رضایت بخش را برای مصرف کننده خواهد بود و سپس برای استفاده درمحل دیگری حمل می شود.
باکس بتنی پیش ساخته Box Culvert در واقع یک کانال و مجرایی است که برای عبور از زیر جاده ها ، راه آهن یا جاده های خاکی و … ساخته می شود که می تواند جریان آب ، آب مازاد سیل و … از آن عبور کند.
شرکت آسان ساز یکی از بزرگترین تولید کنندگان جعبه بتن محصور شده ایران است.طیف وسیعی از باکس بتنی پیش ساخته را تولید می کنیم، اما اکثر واحد هایی که ما طراحی و می سازیم بر طبق درخواست مشتریان و با توجه به نیاز آنها ساخته می شوند.
تیم ما از مهندسین و تکنسین های با تجربه تشکیل شده است که برای مشتریان گرامی ارائه یک طراحی با کیفیت بالا و خدمات دقیق و کامل و انعطاف پذیر را ارائه می دهند.
معمولا طرح های دقیق ما برای هر پروژه ای به صورت منحصر به فرد طراحی می شود .این به ما اجازه می دهد تا حداکثر انعطاف پذیری را با توجه به محدودیت های کار و شرایط داشته باشیم و برای طراحی دقیق و تولید نقشه های CAD نیز همکاران ما می توانند با شما همکاری های لازم و ضروری را انجام دهند.
• استفاده از بتن پیش ساخته دارای اثرات منفی بر موجودات زنده نمی باشد.
بتن ساخته شده از مواد خام طبیعی مانند : سنگ ، شن ، شن و ماسه ، سیمان و … ساخته می شود . تقریبا این مواد در همه جا در دسترس هستند . بتن پیش ساخته در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی کمترین تاثیر منفی را بر محیط زیست دارد .
واحدهای بتنی پیش ساخته به طور کامل می توانند دوباره مورد استفاده قرار گیرند یا بازیافت شوند (تقریبا 100٪ از ساختمان های بتنی می تواند بازیافت شود).
• با استفاده از بتن پیش ساخته در مصرف وقت صرفه جویی می شود.
یکی از نکات جالب استفاده از بتن های پیش ساخته بتنی این است که می توانیم هنگامی که هنوز پایه و اساس یک پروژه ساخته نشده است ، ما می توانیم طبقه و بخش های بالایی آن را برای مشتریان خود در نهایت دقت و سرعت کافی طراحی و بسازیم. ساخت و سازهای ما با استفاده از بتن پیش ساخته نه تنها سریعتر، بلکه ایمن تر نیز می باشد .
• استفاده از بتن پیش ساخته مقرون به صرفه است .
بتن پیش ساخته ترکیبی از مواد با کیفیت عالی می باشد و معمولا با مواد نسبتا ارزان تهیه می شود.همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری سازه های بتنی بسیار محدود و کم است و می توان برای تهیه آن ، منابع محلی در دسترس را انتخاب کنید.


استفاده از باکس بتنی زیر جاده ها برای عبور آبهای سطحی-http://betonpishsakhte.com
  • آسان ساز بتن
  • ۰
  • ۰

با تکنولوژی ساخت سیمان پیش ساخته مدرن می توانید از زندگی پایدار، با کیفیت و مقرون به صرفه لذت ببرید.

پناهگاه های ساختمانی یکی از ابزارهایی بود که انسان ها توانستند خود را با طیف وسیعی از اقلیمی های مختلف سازگار کنند و در همه نقاط دنیا ساکن شوند.

بتن اغلب اقتصادی ترین انتخاب می باشد. توانایی مواد آن برای مقابله با طوفان ها و گردبادها و هم چنین محافظت آن در برابر حشرات بسیار ارزشمند است. سازندگان  بتن را برای مقاومت آن در برابر آتش انتخاب می کنند.
استفاده از پانل های سیمان برای حمام های پیش ساخته ، آشپزخانه ها و اتاق های نشیمن ، کیفیت بسیار بالایی را تامین می کند و از نظر زمان و پول نیز در ساخت و ساز صرفه جویی انجام می دهد. سرمایه گذاران و مهندسان در سراسر جهان در طول دهه ها ، به سمت استفاده از ساختمان های پیش ساخته روی آورده اند . اجزای ساختاری استاندارد شده خانه های پیش ساخته بتنی،  در یک محل دور از ساختمان تولید می شوند و سپس به محل مونتاژ منتقل می شوند.
اگر به عنوان یک صاحبخانه ، می خواهید یک انبار داشته باشید که بتواند برای مدت بسیار طولانی برای شما کار کند و به طور چشمگیری ظاهر بیرونی خانه شما را بهبود ببخشد، بنابراین استفاده از پانل های سیمانی ممکن است برای خانه داران مناسب ترین و ارزان ترین انتخاب باشند.
• مزایای استفاده از سیمان کدامند؟
این قطعات توسط روش های صنعتی و در تعداد انبوه ساخته می شوند تا بتوان تعداد زیادی از ساختمان ها را در یک زمان کوتاه و با هزینه کم ساخت. در نیمه دوم قرن بیستم ، بسیاری از کشورها از سیستم های ساختمانی مختلفی استفاده می کردند تا بتوانند مسکن کم درآمد را برای جمعیت رو به رشد شهری فراهم کنند.
تحقیقات درمورد مزایای ساخت و ساز با سیستم بتنی پیش ساخته ، یکی از موضوعاتی است که به طورمرتب مطرح می شود و توانایی بالای این مواد در برابر شرایط شدید و متفاوت آب و هوایی بسیارمشهود است. همچنین کاهش زباله های ساختمانی نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از سیمان های پیش ساخته می باشد.
با تاکیدی که امروزه بر روی “ساختمان سبز” انجام می شود ، تکنیک های ساخت بسیار پیشرفته برای خانه های پیش ساخته بتنی ، می تواند پاسخی درست به نیازهای انرژی فعلی و آینده می باشد. خانه ها ، آپارتمان ها و ساختمان هایی که به صورت پیش ساخته تهیه می شوند را خود را می توان به سلیقه مشتری و با توجه به نیازهای او طراحی و ساخته شوند.
ما درشرکت آسان ساز ، تیمی حرفه ای متشکل از مهندسین مختلف از جمله : معماران برای برنامه ریزی ، طراحی ، ساخت فرم و فضا و محیط در اختیار داریم.
داشتن خانه ای طراحی شده ای که بتواند در برابر طوفان و سایر شرایط آب و هوایی ایستادگی کند و همچنین در مناطق ساحلی ، ایمنی و امنیت ساکنان آن بسیار مهم و ضروری است. سیستم های ساختمان پیش ساخته بتنی بسیار مقاوم در برابر طوفان هستند و می توان به خوبی برای مناطق ساحلی ِ مستعد طوفان و سیل به آنها اعتماد کرد.
همکاران ما در شرکت آسان ساز با تجربه و مهارت در مبحث بتن توانسته اند ، روش های جدید را در زمینه ساخت و تولید ساختمان ها و ساخت قطعات پیش ساخته از جنس بتن و همچنین با استانداردهای امروزی دنیا به مشتریان گرامی عرضه کنند.


http://betonpishsakhte.com

  • آسان ساز بتن