آسان ساز

شرکت آسان ساز با پشتوانه ی تجربه و حضور متخصصان صنعت بتن به منظور ایجاد انقلابی در شیوه های ساخت و تولید ساختمان به تولید قطعات پیش ساخته بتنی با مشخصات و استانداردهای روز دنیا می پردازد.

آسان ساز

شرکت آسان ساز با پشتوانه ی تجربه و حضور متخصصان صنعت بتن به منظور ایجاد انقلابی در شیوه های ساخت و تولید ساختمان به تولید قطعات پیش ساخته بتنی با مشخصات و استانداردهای روز دنیا می پردازد.

این شرکت با انجام آزمایش های متعدد بهترین کیفیت برای مواد اولیه را از معادن تحت مالکیت شرکت استخراج و با تکنولوژی و روش های پیشرفته علمی در سرعت، بهره وری، کیفیت و اطمینان در صنعت ساخت وساز پیشگام و پیشتاز است.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بتن با کیفیت

بتن پیش ساخته یک محصول ساختمانی است که توسط ریخته گری بتن در یک قالب آماده می شود و پس از آن در یک محیط کنترل شده قرار داده می شود و سپس به محل ساخت و ساز منتقل می شود .

سنگ های پیش ساخته که از بتن پیش ساخته تهیه می شوند در آنها از یک ترکیب سنگی کمک گرفته می شود که مخلوط آن نیز مشخص است، بنابراین محصول نهایی به شکل سنگ طبیعی تبدیل می شود. برای تولید بتن پیش ساخته ، آن را در یک محیط کنترل شده قرار می دهند و کارکنان کارخانه را به شدت تحت نظارت قرار می دهد.
استفاده ازسیستم بتن پیش ساخته مزایای بالقوه ای نسبت به تولید بتن در محل کار دارد ، تولید بتن پیش ساخته می تواند بر روی سطح زمین انجام گیرد، که در طول انجام یک پروژه به ایمنی آن کمک می کند و کنترل بیشتری بر کیفیت مواد و کارایی محصولی که درکارخانه ساخته شده است در مقایسه با ساخت در محل وجود دارد.
ازقالب هایی که در یک کارخانه پیش ساخته استفاده می شود می توان صدها تا هزاران بار دوباره استفاده کرد و اغلب ارزان تر از ساخت در محل کار می باشد. زیرا باید هزینه های واحد قالب بندی را نیز در نظر گرفت.
بسیاری از پروژه های حمل ونقل دولتی و فدرال در ایالات متحده نیاز به تامین کنندگان برای تولید بتن پیش ساخته دارند که توسط انجمن حفاظت معماری( APA )انجمن ملی بتن پیش ساخته ( NPCA) و یا موسسه بتن پیش ساخته( PCI) تأیید شده است.
انواع مختلفی از سیستم های تشکیل دهنده بتن پیش ساخته برای برنامه های کاربردی معماری وجود دارد که در اندازه ، عملکرد و هزینه متفاوت هستند. پانل های معماری پیش ساخته در جاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند ، از جمله :
• تمام یا بخشی از نمای ساختمان
• دیوارهای جداگانه ای که برای محوطه سازی استفاده می شود
• عایق صدا
• دیوارهای امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند
• زهکشی
• لوله های آب و فاضلاب
• تونل ها
درراه آهن دولتی نیو سات ولز از ساخت و ساز بتن های پیش ساخته برای ایستگاه ها و ساختمان های مشابه استفاده گسترده ای شده است. مونتاژ قطعات پیش ساخته امکان تکمیل سریع مغازه ها و ادارات تجاری با حداقل کارممکن را فراهم می کند.
به عنوان مثال، ساختمان جیم بریجر در ویلیستون ، داکوتای شمالی، در مینه سوتا با تاسیسات هوا ، برق ، آب و… ساخته شد. قطعات بیش از 800 مایل به میدان های نفتی Bakken حمل می شدند و ساختمان تجاری توسط سه کارگر در حداقل زمان مونتاژ شد.
همکاران ما درشرکت آسان ساز با توجه به تجربه و داشتن متخصصان حرفه ای در صنعت بتن توانسته است روش های جدید ِ ساخت و تولید ساختمان را به کمک تولید قطعات پیش ساخته بتنی که دارای استانداردهای روز دنیا است را برای مردم کشورمان ارائه دهد.


تولید بتن با کیفیت با آسان ساز
  • ۹۶/۱۲/۱۹
  • آسان ساز بتن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی