آسان ساز

شرکت آسان ساز با پشتوانه ی تجربه و حضور متخصصان صنعت بتن به منظور ایجاد انقلابی در شیوه های ساخت و تولید ساختمان به تولید قطعات پیش ساخته بتنی با مشخصات و استانداردهای روز دنیا می پردازد.

آسان ساز

شرکت آسان ساز با پشتوانه ی تجربه و حضور متخصصان صنعت بتن به منظور ایجاد انقلابی در شیوه های ساخت و تولید ساختمان به تولید قطعات پیش ساخته بتنی با مشخصات و استانداردهای روز دنیا می پردازد.

این شرکت با انجام آزمایش های متعدد بهترین کیفیت برای مواد اولیه را از معادن تحت مالکیت شرکت استخراج و با تکنولوژی و روش های پیشرفته علمی در سرعت، بهره وری، کیفیت و اطمینان در صنعت ساخت وساز پیشگام و پیشتاز است.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با تکنولوژی ساخت سیمان پیش ساخته مدرن می توانید از زندگی پایدار، با کیفیت و مقرون به صرفه لذت ببرید.

پناهگاه های ساختمانی یکی از ابزارهایی بود که انسان ها توانستند خود را با طیف وسیعی از اقلیمی های مختلف سازگار کنند و در همه نقاط دنیا ساکن شوند.

بتن اغلب اقتصادی ترین انتخاب می باشد. توانایی مواد آن برای مقابله با طوفان ها و گردبادها و هم چنین محافظت آن در برابر حشرات بسیار ارزشمند است. سازندگان  بتن را برای مقاومت آن در برابر آتش انتخاب می کنند.
استفاده از پانل های سیمان برای حمام های پیش ساخته ، آشپزخانه ها و اتاق های نشیمن ، کیفیت بسیار بالایی را تامین می کند و از نظر زمان و پول نیز در ساخت و ساز صرفه جویی انجام می دهد. سرمایه گذاران و مهندسان در سراسر جهان در طول دهه ها ، به سمت استفاده از ساختمان های پیش ساخته روی آورده اند . اجزای ساختاری استاندارد شده خانه های پیش ساخته بتنی،  در یک محل دور از ساختمان تولید می شوند و سپس به محل مونتاژ منتقل می شوند.
اگر به عنوان یک صاحبخانه ، می خواهید یک انبار داشته باشید که بتواند برای مدت بسیار طولانی برای شما کار کند و به طور چشمگیری ظاهر بیرونی خانه شما را بهبود ببخشد، بنابراین استفاده از پانل های سیمانی ممکن است برای خانه داران مناسب ترین و ارزان ترین انتخاب باشند.
• مزایای استفاده از سیمان کدامند؟
این قطعات توسط روش های صنعتی و در تعداد انبوه ساخته می شوند تا بتوان تعداد زیادی از ساختمان ها را در یک زمان کوتاه و با هزینه کم ساخت. در نیمه دوم قرن بیستم ، بسیاری از کشورها از سیستم های ساختمانی مختلفی استفاده می کردند تا بتوانند مسکن کم درآمد را برای جمعیت رو به رشد شهری فراهم کنند.
تحقیقات درمورد مزایای ساخت و ساز با سیستم بتنی پیش ساخته ، یکی از موضوعاتی است که به طورمرتب مطرح می شود و توانایی بالای این مواد در برابر شرایط شدید و متفاوت آب و هوایی بسیارمشهود است. همچنین کاهش زباله های ساختمانی نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از سیمان های پیش ساخته می باشد.
با تاکیدی که امروزه بر روی “ساختمان سبز” انجام می شود ، تکنیک های ساخت بسیار پیشرفته برای خانه های پیش ساخته بتنی ، می تواند پاسخی درست به نیازهای انرژی فعلی و آینده می باشد. خانه ها ، آپارتمان ها و ساختمان هایی که به صورت پیش ساخته تهیه می شوند را خود را می توان به سلیقه مشتری و با توجه به نیازهای او طراحی و ساخته شوند.
ما درشرکت آسان ساز ، تیمی حرفه ای متشکل از مهندسین مختلف از جمله : معماران برای برنامه ریزی ، طراحی ، ساخت فرم و فضا و محیط در اختیار داریم.
داشتن خانه ای طراحی شده ای که بتواند در برابر طوفان و سایر شرایط آب و هوایی ایستادگی کند و همچنین در مناطق ساحلی ، ایمنی و امنیت ساکنان آن بسیار مهم و ضروری است. سیستم های ساختمان پیش ساخته بتنی بسیار مقاوم در برابر طوفان هستند و می توان به خوبی برای مناطق ساحلی ِ مستعد طوفان و سیل به آنها اعتماد کرد.
همکاران ما در شرکت آسان ساز با تجربه و مهارت در مبحث بتن توانسته اند ، روش های جدید را در زمینه ساخت و تولید ساختمان ها و ساخت قطعات پیش ساخته از جنس بتن و همچنین با استانداردهای امروزی دنیا به مشتریان گرامی عرضه کنند.


پناهگاه های پیش ساخته-betonpishsakhte.com

  • ۹۶/۱۲/۲۶
  • آسان ساز بتن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی